Navigatie
  • Persoonlijk advies & maatwerk
  • Klanten geven ons een 9+
  • De mooiste merken onder één dak
  • 20.000 m2 showroom

All In House Service

Een nieuw meubel wil je zo lang mogelijk mooi houden. De All In House Service helpt hierbij! Bij de aankoop van je nieuwe meubels kun je deze service afsluiten voor vijf jaar. Zo hoef jij je geen zorgen te maken over service en garantie.

Aanvullend full-service programma

De All In House Service is een aanvullend full-service programma voor nieuwe zitmeubelen van leder, lederlook of textiel. Het bijzondere van deze service is dat de standaard drie jaar garantie is verlengd naar vijf jaar volledige garantie. Dit is inclusief services die normaliter niet onder de fabrieksgaranties vallen.

Indien er zich vlekken en/of beschadigingen voordoen (vallend onder de servicevoorwaarden) die onmogelijk door jou verwijderd kunnen worden, zal een door All-in-House service aangestelde reparateur zorgen voor de reparatie c.q. reiniging. Lukt dit niet, dan zal All-in-House B.V. de beschadigde/bevlekte stukken kosteloos vervangen. De service geldt niet op gehuurde meubels of meubels die projectmatig of voor commerciële doeleinden gebruikt worden. Slijtage van het leder en/of textiel en normale vervuiling door gebruik in de loop der tijd, worden eveneens niet door de service gedekt. Deze service is alleen geldig in de Benelux en geldt voor een periode van maximaal 5 jaar, welke ingaat op de dag van levering van de meubelen (mits onbeschadigd en schoon).

Persoonlijk servicecertificaat

Na aanmelding ontvang je van All In House B.V. een persoonlijk servicecertificaat thuis. Hierop vind je een uniek servicenummer. Bij gebruik van de All In House Service kun je direct contact opnemen via 055-357 54 11. Vermeld dan ook het unieke servicenummer, want je hebt alleen recht op service met dit certificaat.

Indien je vijftien dagen na levering van je nieuwe meubel nog geen op naam gesteld servicecertificaat hebt ontvangen, neem dan contact op met All In House B.V via 055-357 54 11. Telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 09.00 – 16.00 uur.

Achteraf All In House Service afsluiten

Heb je het nieuwe meubel net ontvangen en wil je alsnog de All In House Service afsluiten? Geen probleem, neem zo snel mogelijk contact met CASBA Wonen & Slapen op en wij melden je meubel aan.

Inbegrepen in deze service

  • Het opvullen van losse kussens als deze na verloop van tijd overmatig zijn gaan inzakken
  • Het verstevigen of opvullen van zitmeubelen met een vaste zit als deze na verloop van tijd overmatig zijn gaan inzakken
  • Het vastzetten van losse veren, veringslatten en/of verenclips in zitmeubelen
  • Het opspannen bij overmatig rimpelen of plooien van bekledingsstof (indien mogelijk)
  • Het weer gangbaar maken van bedieningsmechanieken
  • Het aanspannen van singelbanden of het plaatsen van nieuwe banden
  • Het repareren van losgeraakte stiknaden
  • Het inzetten van losgeraakte knopen
  • Het vastzetten van losgeraakte verbindingen
  • Het verwijderen van pilling
  • Het verwijderen van vlekken in zowel leder als textiel
  • Het verhelpen van kraakgeluiden
  • Herstellen van beschadigd regelwerk
  • Ontvang 50% korting op het standaardtarief van All In House B.V. bij het verwijderen van algehele aanvuiling op textiele meubels en het bijwerken van beschadigingen in het leder

Speciale service voor textiel

Bescherm je nieuwe meubels van textiel tegen vlekken met de professionele producten van Oranje Furniture Care. Bij All In House ontvang je een bijpassende textile care kit. Bij aankoop van je meubel behandelt het team van All In House je meubel, zodat het vijf jaar bestand is tegen vlekken. Op deze manier blijft je textiel langer mooi en zijn vlekken eenvoudig te verwijderen. Mocht je binnen die tijd toch een vlek krijgen die er niet uitgaat, dan komt een specialist bij je thuis om de vlek kosteloos te verwijderen. Hierbij gaat het om vlekken, zoals:

  • Vlekken veroorzaakt door eten en drinken (zoals koffie, thee, cola, wijn, spaghettisaus, ketchup, mayonaise, etc.)
  • Overige vlekken op basis van olie, water en vet
  • Hoofdvet
  • Transpiratie
  • Wasbare inkt
  • Bloed
  • Alle af- en uitscheiding van mens en zoogdier

Speciale service voor leder of lederlook

Voor lederen en lederlook meubels is er ook speciale service beschikbaar. Bij je aankoop ontvang je voor de gehele periode een bijpassende leather(look) care kit. Voor de diverse soorten leder verzorgen de verzorgingsproducten de benodigde voeding. Zo behoudt het leder zijn natuurlijke souplesse en uitstraling, terwijl vlekken niet doordringen.

Voor leder geldt hier: is er binnen vijf jaar een vlek die er niet uitgaat? Dan komt een specialist langs om deze kosteloos te verwijderen. Voor lederlook is deze periode drie jaar en voor geschuurd leder (nubuck) of leder met een wax- en/of olielaag is deze vlekkenservice uitgesloten.

Hierbij gaat het om vlekken, zoals:

  • Vlekken veroorzaakt door eten en drinken
  • Overige vlekken op basis van olie, water en vet
  • Hoofdvet
  • Transpiratie
  • Strepen van balpennen of stiften
  • Vlekken veroorzaakt door kledingafgifte (zoals spijkerbroek)
  • Vlekken veroorzaakt door cosmetica (zoals nagellak en lippenstift)
  • Nadelige invloeden van medicijngebruik
  • Alle af- en uitscheiding van mens en zoogdier
  • Lijm
  • Brandgaten
  • Bijtsporen van huisdieren