Retourneren

Hoe kan ik de geleverde artikelen terugsturen?

Wil je jouw webshopbestelling terugsturen, stuur het dan niet direct naar het adres van ons bedrijf. Neem eerst contact op met onze klantenservice. Dat kan telefonisch onder het telefoonnummer 071 - 5820688 (maandag 13.00 tot 17.30 uur en dinsdag tot en met vrijdag 10.00 tot 17.30 uur) of via de mail [email protected].

Van onze klantenservice krijg je vervolgens alle benodigde informatie over het retourneren van de webshopbestelling.

Het artikel moet stevig verpakt in de originele verpakking aan ons verzonden worden.

Als je de webshopbestelling per pakketdienst hebt ontvangen, dan ontvang je van ons per e-mail een retouretiket. Het pakket kun je vervolgens, voorzien van het geprinte etiket, afgeven bij een postkantoor bij jou in de buurt.

Als je de webshopbestelling per meubeltransportbedrijf hebt ontvangen, dan zullen wij dit pakket weer bij jou ophalen. De transporteur zal contact met jou opnemen om af te spreken wanneer de goederen opgehaald worden.

Is de retourzending gratis?

Bij CASBA staat de service zeer hoog in het vaandel. Ben je niet tevreden over de door ons geleverde webshop bestelling, dan is de retourzending voor jou als consument gratis, voor zover de verkoopprijs van het teruggezonden artikel hoger is dan 40 euro. Van producten met een fabrieksfout of een beschadiging of bij verkeerd geleverde producten neemt CASBA de verzendkosten natuurlijk altijd voor haar rekening.

Consumenten zijn natuurlijke personen die producten kopen voor persoonlijk gebruik. Dit geldt dus niet voor bestellingen die gedaan zijn voor zakelijke gebruikers zoals freelancers, zelfstandigen of eigenaren van een bedrijf.

Hoe kan ik de geleverde artikelen ruilen?

Indien je vanwege een andere kleur of grootte een webshopbestelling wilt ruilen of opnieuw geleverd wil hebben, vul dan het contactformulier op onze website in of neem direct contact op met de klantenservice. Een omruiling is alleen mogelijk wanneer de producten van exact gelijke waarde zijn. Is dit niet het geval, dan spreken wij van een retour met daaropvolgend een nieuwe bestelling. Producten die speciaal op maat zijn gemaakt, kunnen niet worden geretourneerd. Voorbeeld: Je hebt een bank besteld die speciaal voor jou is gemaakt in een bepaalde opstelling en stof.

Hoe kan ik een beschadigde webshopbestelling terugsturen?

Allereerst bieden wij jou onze excuses aan, als wij een beschadigd of verkeerd artikel hebben toegestuurd. Om een webshopbestelling terug te sturen, dien je contact op te nemen met onze klantenservice onder het telefoonnummer 071 - 5820688 (maandag 13.00 tot 17.30 uur en dinsdag tot en met vrijdag 10.00 tot 17.30 uur) of via de mail [email protected]

Ik heb een webshopbestelling teruggestuurd – wanneer krijg ik de verkoopprijs vergoed?

Zodra de retourzending bij ons is aangekomen en wij alles hebben gecontroleerd, zullen wij het bedrag vergoeden. De vergoeding volgt binnen enkele dagen na ontvangst van de retourzending. Indien je vragen hebt m.b.t. retourzendingen van webshop bestellingen, kun je ons ook altijd bereiken via de mail [email protected] of telefonisch via 071 - 5820688 (maandag 13.00 tot 17.30 uur en dinsdag tot en met vrijdag 10.00 tot 17.30 uur)